Un tratament bun are exact efectul dorit. In schimb, o strategie buna da rezultate peste asteptari. In peste 10 ani de activitate, Medic One a reusit sa deruleze proiecte de succes, care au obtinut recunoastere nationala si internationala.

  • Bronze Award for Community Engagement,  AdAge Impact Healthcare Marketing Awards – Proiectul Crucea Rosie Romana – Aplicatia de Prim Ajutor (2014)
  • Bronze, The Internationalist Awards for Innovation in Media – Proiectul Crucea Rosie Romana – Aplicatia de Prim Ajutor (2014)
  • Silver Effie, Pharma Category  – Campania “Cercul Fetelor Destepte”, MSD (2014)
  • Silver Award for Mobile Application, Webstock – Proiectul Crucea Rosie Romana – Aplicatia de Prim Ajutor (2013)
  • Best Mobile App,  IAB Mixx Awards Romania – Proiectul Crucea Rosie Romana – Aplicatia de Prim Ajutor (2013)
  • Bronz,  Mobilio Awards’13, categoria Best Use of Mobi Advertising – Proiectul Crucea Rosie Romana – Aplicatia de Prim Ajutor (2013)
  • Premiul pentru Excelenta in Relatii cu Clientii, Gala IAA  – Oana Cociasu (2012)
  • Best Print CSR si Trofeul de Argint in categoria print, Gala ADC*RO – Proiectul Crucea Rosie Romana – Double Cross (2012)
  • Premiul 1 la a 8-a editie a Galei Societatii Civile – Proiectul Crucea Rosie Romana “Banca de Alimente” (2010)
  • Gold Effie – Campania Canesten Gyn (2009)
  • Premiul Presedintiei – Campania Abbott HIV (2007)
  • Premiul pentru Excelenta in Comunicarea Medicala, Medic.ro  (2004)
  • Premiul Ad’Or pentru Cel mai bun vizual de campanie – Campania Smoke-free Hospitals / American Cancer Society (2004)
  • Numeroase campanii preluate international (Osteoporoza, Prostenal, Johnson’s Baby etc)