Bucuresti,
5 septembrie 2023
O noua premiera marca Medic One – campania de lansare CANNASEN, distribuit de Alliance Healthcare, deschide noi orizonturi in comunicarea din Romania, aducand in lumina reflectoarelor un nou segment de produse medicale, pe baza de canabidiol natural (CBD). Cu o vasta experienta in comunicarea medicala, Medic One a condus eforturile sinergice din spatele acestei campanii pionierat, bazata pe mixul dintre rigoare si creativitate. Alaturi de aliatii sai creativi, Medic One a oferit o abordare holistica si informativa in prezentarea noilor produse ce imbratiseaza in componenta lor CBD-ul pe piata locala.
​
Comunicarea din jurul campaniei este intens axata pe informare si educatie si isi propune sa desfiinteze miturile si sa aduca in prim-plan beneficiile reale ale produselor pe baza de CBD, incurajand o pozitionare corecta a acestora intr-un segment sensibil. „Stiinta din natura, echilibru pentru tine” exprima esenta Cannasen – un produs bazat pe cercetare clinica intensa si pe puterea naturala a CBD-ului de a imbunatati calitatea vietii celor afectati de stres, durere, inflamatii sau boli autoimune.
​
„Cannasen este o gama de produse si dispozitive medicale ce a deschis un segment unic in Romania – cel al produselor medicale pe baza de CBD – si suntem mandri sa fim artizanii unei campanii 360, dezvoltata printr-un efort coordonat si unitar. Misiunea noastra si a echipelor implicate a fost sa transmitem beneficiile noii game de produse intr-un maniera clara si creativa, ghidati la fiecare pas de respectul cuvenit reglementarilor stricte ale industriei medicale. Campania a debutat avand la baza o strategie de comunicare atent elaborata sub coordonarea producatorului din Danemarca si a echipei locale Alliance/Cencora, cu focus pe informarea si educarea publicului din Romania pentru aceasta lansare-premiera. Declinarile creative pentru mediul online si social media au reprezentat o etapa importanta. Iar pentru a oferi o experienta coerenta, am dezvoltat un website proiectat pentru a oferi detalii complete despre produsele Cannasen si pentru a servi ca sursa de informare pentru toti cei interesati. Planul media a fost un alt element esential, ce a vizat o combinatie de tehnici prin care targetam cat mai fin potentialii cumparatori interesati de acest tip de produse si prin plasarea unui mix de bannere gandite in formate creative pentru publicatiile relevante. In completarea mixului ales, actiunile de PR au avut un impact semnificativ – planul de PR surprinzand esenta brandului si atragand atentia asupra valorii aduse de produsele medicale pe baza de CBD in sanatate si bunastare. Campania integrata a adus impreuna echipele Medic One, Mullen, Golin si Initiative pentru a crea o experienta informativa pentru publicul din Romania”, a spus Oana Cociasu, Managing Partner Medic One.
​
Campania de lansare a Cannasen a fost o colaborare extinsa, in care toate partile implicate – Medic One, Mullen, Golin si Initiative – si-au unit resursele si expertiza pentru a crea o experienta integrata pentru publicul din Romania. De la strategia de comunicare la implementare, de la dezvoltarea website-ului de produs dedicat campaniei pana la declinarile creative pentru mediul online si retelele sociale, fiecare element a fost meticulos planificat pentru a oferi o experienta coerenta si informativa.
​
Medic One si restul echipelor implicate in proiect demonstreaza ca inovatia si creativitatea pot merge mana in mana cu respectarea reglementarilor stricte ale industriei medicale, oferind publicului oportunitatea de a descoperi o abordare moderna si sustinuta stiintific pentru imbunatatirea sanatatii si bunastarii.
Echipele care au creat campania:
​
Alliance Healthcare: Oana Simion (Business Development Director), Adrian Florea (Innovation Director), Iulia Petre (Product Manager).
​
Medic One: Corina Sofariu (Account Director), Oana Cociasu (Managing Partner),
Carmen Chirita (Account Manager).
​
MullenLowe Romania: Alina Georgescu (Art Director), Ana Gheorghe (Copywriter), Vladi Paunescu (Senior Copywriter), Silviu Antohe (Executive Creative Director), Maria Toma (Digital Project Manager).
​
Golin: Cristina Butunoi (Deputy Managing Director), Alexandra Dumitru (Content Manager), Adrian Anghel (Senior Digital Manager), Livia Iusan (Social Media Specialist), Cristina Dobre (Digital Associate).
***
Despre Medic One
Medic One a fost infiintata in 1999 de Dr. Oana Cociasu, Veronica Savanciuc si alti parteneri, fiind prima agentie full service specializata in marketing si comunicare medicala din Romania. Medic One asigura servicii de consultanta, strategie, creatie si implementare de campanii integrate de comunicare medicala in offline si online, atat pentru piata locala, cat si cea internationala. Campaniile si proiectele agentiei sunt multipremiate national si international, la festivaluri precum EMEA Sabre Awards, EFFIE, IAB Mixx Awards, ADC*Ro, PR Awards si Cristal Festival. Medic One este membra a grupului de comunicare Lowe Group din care mai fac parte Initiative, Mullen si Golin. Pentru mai multe informatii, vizitati www.medicone.ro.
Despre Alliance Healthcare
Alliance Healthcare este unul dintre cei mai mari distribuitori de medicamente din Europa ce pune la dispozitie o gama larga de produse farmaceutice, medicale si de ingrijire a sanatatii. Compania ofera o abordare personalizata a serviciilor si solutiilor atat pentru clientii farmacisti, cat si pentru partenerii producatori.
​
Astazi, Alliance Healthcare are o prezenta internationala puternica, detinand operatiuni in 13* tari: Franta, Regatul Unit al Marii Britanii, Turcia, Spania, Olanda, Egipt, Republica Ceha, Norvegia, Romania, Lituania la care se adauga partenerii din Italia**, Germania** si Portugalia***.
​
Alliance Healthcare face parte din AmerisourceBergen, o companie globala lider in domeniul sanatatii, a carei activitate este axata pe distributia farmaceutica si solutii pentru producatori, farmacii si furnizori.
​
* La 31 august 2020.
** Afaceri asociate cu actionariat diferit de Alliance Healthcare.
***Afacere asociata detinuta doar partial de Alliance Healthcare.