top of page

​

Topfer, Medic One si Mullen au încalecat pe-o sa si spun… Povesti de adormit parintii – o colectie de mituri despre ingrijirea copiilor dezbatute printr-o campanie de basm

topfer.png

Bucuresti,
7 noiembrie 2023

In atentia publicului iubitor de povesti si a parintilor devotati: In acest an, Topfer, Medic One si Mullen aduc un strop de magie in universul parintilor si copiilor cu o campanie speciala si memorabila, menita sa trezeasca la realitate miturile din popor despre nutritia si ingrijirea copiilor. Intr-o lume plina de informatii contradictorii despre ingrijirea copiilor, campania „Povesti de Adormit Parintii” vine in ajutorul comunitatii de parinti, oferindu-le o sursa de cunoastere ludica si inedita.

​

Mamele din intreaga lume cauta mereu sa ofere celor mici tot ce e mai bun, mai bland si mai natural. Cu toate acestea, de cele mai multe ori poate fi dificil sa distingi intre adevar si mit. Pentru a rezolva aceasta dilema, Topfer, Medic One si Mullen au dezvoltat o campanie de poveste, care aduce in prim-plan miturile despre nutritia si ingrijirea copiilor, pe care le deconstruieste intr-un mod creativ si educativ, in stilul povestilor de adormit copii, doar ca de aceasta data dedicate parintilor.

 

„Cartea” acestei campanii este unica prin faptul case bazeaza pe ideile colectate de la comunitatea Topfer si de la medici specialisti care au dezvaluit cele mai frecvente mituri despre nutritia si cresterea copiilor. Acestea au prins viata in povesti distractive si informative precum „Imparateasa si apa chioara” sau „Feciorul lui Haplea-Imparat”, dezvoltate ca parte a campaniei si prezentate intr-un stil narativ simplu, asemanator povestilor pentru copii. Fiecare mit este transformat intr-o povestioara completa, cu personaje, actiune, intriga si o rezolvare finala.

 

„La Topfer, credem ca fiecare copil merita cea mai buna ingrijire si o nutritie de calitate. Prin aceasta campanie, ne angajam sa facem distinctia clara intre mit si realitate atunci cand vine vorba de parenting si sa oferim parintilor informatii de incredere, intr-o maniera fermecatoare, pentru a-i ajuta sa creasca  copii sanatosi si fericiti. Astfel, prin inovatie, multi ani de experienta si prin puterea traditiei, continuam sa dezvoltam povesti si produse cu multa dragoste si atentie, pentru parinti si bunastarea celor mici”, a spus Ana Nidelea, Product Director, Alliance Healthcare.

 

„Suntem mandri sa facem parte din povestea acestei campanii inovatoare, alaturi de Topfer si toate echipele implicate. <<Povesti de Adormit Parintii>> reprezinta o modalitate creativa si distractiva prin care ne angajam sa separam miturile de adevaruri, oferind parintilor resurse de incredere pentru a-si ingriji cu atentie copiii. Astfel, Topfer isi demonstreaza inca o data angajamentul de le a oferi celor mici nutritie si ingrijire la cele mai inalte standarde”, a spus Oana Cociasu, Managing Partner, Medic One.

 

Povestile sunt disponibile in intregime pe website-ul campaniei, topfeeria.ro, astfel incat parintii sa poata explora in profunzime cele mai circulate mituri si sa poata descoperi adevarul din spatele acestora. Finalul fiecarei povesti vine cu o componenta practica, fiind completat de produsul Topfer corespunzator situatiei narate.

 

Si, pentru prima data in comunicarea Topfer, echipa creativaa utilizat inteligenta artificiala (AI) pentru a dezvolta layout-urile de campanie, oferind astfel o experienta interactiva si captivanta. Postarile din social media reflecta fiecare poveste din carte, iar bannerele si anunturile online includ atat povestea, cat si produsul, indrumand utilizatorii catre site-ul campaniei sau catre pagina de social media.

 

„Povestile pe care parintii le citesc copiilor de 0-3 ani se bazeaza pe fapte fictive, supranaturale, nascocite – exact ca miturile pe care Töpfer incearca sa le dezbata. Ne-am inspirat din magia povestilor pentru copii pentru a crea o experienta memorabila si educativa, iar cu fiecare pagina de poveste, incurajam parintii sa fie informati si sa aleaga cu incredere produsele potrivite pentru a le oferi celor mici tot ce este mai bun. Ne-am jucat cu limbajul si structura de basm, cu clasicul deznodamant fericit, si am creat niste povestiri demne de Petre Ispirescu, spunem noi. In final, ce-i mai bun pentru cei mici e ce-i adevarat, restul sunt... Povesti de adormit parintii”, a spus Vladi Paunescu, Group Creative Director.

 

Toti cei aflati in cautarea adevarului sunt invitati sa rasfoiasca „Povesti de Adormit Parintii” si sa descopere produsele Topfer, brand sustenabil ce produce alimente organice pentru copii inca din 1989. Filozofia Topfer reflecta angajamentul ferm fata de principiile organice. Aceasta abordare se traduce prin grija pentru calitatea ingredientelor, respect fata de mediu si preocupare pentru sanatatea copiilor, sustinand o dezvoltare armonioasa si responsabila.

Campania „Povesti de Adormit Parintii” are ca scop aducerea sub aceeasi umbrela de comunicare a tuturor produselor din portofoliul Topfer si a tuturor audientelor, punand accent pe educatie in ceea ce priveste nutritia si sanatatea pielii copiilor. Campania a fost realizata cu sprijinul echipelor Golin si Initiative.

 

Echipele care au creat campania:

Alliance Healthcare: Ana Nidelea (Product Director), Oana Simion (Business Development Director).
Medic One: Corina Sofariu (Account Director), Oana Cociașu (Managing Partner),

Carmen Chirita (Account Manager).
MullenLowe România: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Vladi Paunescu (Group Creative Director), Mircea Solomiea (Graphic Designer), Ana Gheorghe (Copywriter),

Maria Toma (Digital Project Manager).
Golin: Alexandra Dumitru (Content Manager), Cristina Dobre (Senior Digital Associate).
Initiative: Ana Andrei (Strategic Communication Integrator), Sinem Okay (Digital Planner), Claudia Grigore (Digital Lead), Madalina Aanei (PPC Specialist), Beatrice Stoica (Junior Digital Planner), Adrian Șerban (Junior PPC Specialist).

​

***

Despre Medic One

​

Medic One a fost infiintata in 1999 de Dr. Oana Cociasu, Veronica Savanciuc si alti parteneri, fiind prima agentie full service specializata in marketing si comunicare medicala din Romania. Medic One asigura servicii de consultanta, strategie, creatie si implementare de campanii integrate de comunicare medicala in offline si online, atat pentru piata locala, cat si cea internationala. Campaniile si proiectele agentiei sunt multipremiate national si international, la festivaluri precum EMEA Sabre Awards, EFFIE, IAB Mixx Awards, ADC*Ro, PR Awards si Cristal Festival. Medic One este membra a grupului de comunicare Lowe Group din care mai fac parte Initiative, Mullen si Golin. Pentru mai multe informatii, vizitati www.medicone.ro.

​

Despre MullenLowe Romania 

​

De 30 de ani in Romania, Mullen este o agentie integrata de marketing si comunicare, ce isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza ca challenger al modului de operare traditional in procesul de creatie si adopta un model de lucru bazat pe integrare si perspectiva holistica asupra comunicarii. 

Produsul creativ semnat Mullen este gandit mai degrabaca o solutie de business si nu doar de comunicare in parteneriatul cu clientii, prin gandire creativa, inovatie media si un customer journey care diferentiaza brandul clientilor nostri in peisajul intens competitional.  

Mullen Romania face parte din reteaua internationala MullenLowe Global, una dintre cele mai mari retele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agentii in America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. In Romania, agentia face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piata. 

Pentru mai multe informatii, vizitati romania.mullenlowe.com, pagina de Facebook Mullen sau pagina de LinkedIn MullenLowe Romania.   

​

Despre Alliance Healthcare

​

Alliance Healthcare are acoperire la nivel international si se adreseaza producatorilor de medicamente, farmacii, medici, centre medicale si spitale. Livreaza anual in peste 115.000 farmacii, catre medici, centre medicale si spitale, din 300 de centre de distributie in 11 tari, fiind una dintre cele mai mari companii de distributie in domeniul farmaceutic din Europa.

In Romania, compania este prezenta de 27 ani, fiind parte din Cencora – una dintre cele mai mari companii la nivel mondial care ofera solutii farmaceutice inovative.

Pentru mai multe informatii, vizitati www.alliance-healthcare.ro  

bottom of page