top of page

Zentiva Romania da tonul cu OROcalmin, un produs pentru tratamentul durerii in gat

KV_OroCalmin_MedicOne.jpg

Bucuresti,
19 octombrie 2020

Medic One si Mullen semneaza campania de lansare a OROcalmin, produsul din portofoliul companiei Zentiva Romania pentru tratamentul durerilor in gat. OROcalmin este un anti-inflamator, analgezic si anestezic local care contribuie la calmarea durerilor si amelioreaza simptomele si semnele de inflamatie ale gatului. Produsul este disponibil in doua variante de pastile: cu aroma de lamaie si portocale plus miere.

​

Premisa de la care a pornit campania a fost ca dovada functionarii unui medicament este importanta pentru a demonstra publicului eficacitatea acestuia, mai ales in situatii in care gatul este puternic solicitat. Situatia aleasa a fost un beatboxing efervescent, activitate care supune corzile vocale la o presiune extrema, un stil muzical care necesita o voce mereu in forma. Rezultatul este „Gatul tau tine ritmul cu tine”, o abordare inovatoare in materie de comunicare pentru piata de medicamente,  un concept care se adreseaza, cu precadere, tinerilor.

Conceptul este ilustrat si declinat atat in spotul TV dedicat cat si in alte materiale de comunicare.

​

„OROcalmin este cel mai nou produs Zentiva din portofoliul de OTC-uri (medicamente fara prescriptie medicala) si vine sa completeze gama de produse de raceala si gripa. Suntem prezenti intr-o categorie foarte aglomerata, cu branduri consacrate, dar cu potential de crestere. Zentiva si-a propus sa creeze un brand complet nou, tanar, dinamic si sa il comunicam printr-o abordare care sa evidentieze produsul. Astfel, am ales sa ne adresam, in principal, publicului tanar, care este dornic sa incerce produse noi si sa le prezentam produsul intr-un mod surprinzator, cu care ei pot relationa cu usurinta.”,  a spus Catalina Huszar, Head of CHC Marketing Zentiva Grup Romania

​

„Piata de medicamente este unul dintre cele mai reglementate sectoare de activitate din tara, iar comunicarea acestor produse este, de regula, dezvoltata pe premise profund pragmatice si incadrata in tiparele clasice, cu care publicul este obisnuit de multa vreme. Am vazut insa in OROcalmin un potential deosebit, care ne permite sa ne desprindem de conventional si sa apasam pedala de creativitate cu un narativ original, in pas cu tendintele actuale de lifestyle”, a spus Oana Cociasu, Managing Partner Medic One. 

​

„Suntem incantati ca am reusit sa aducem “new characters” in galeria destul de restransa a personajelor de spoturi medicale din Romania. Beatboxerii nostri au devenit un proiect la care s-a lucrat cu drag, craft si mare placere – asa cum se intampla mereu cand clientul este un partener real al echipei de creatie”, au mai adaugat Silviu Antohe Group Creative Director si Mihai Costache Group Creative Director din partea echipei Mullen.

Mixul de comunicare include spoturi TVC, comunicare online, promovare in farmacii si website dedicat, dezvoltat de agentia Profero.

 

Echipa:

​

Zentiva Romania: Catalina Huszar (Marketing Manager CHC), Ariana Grecu (Product Manager CHC).

Medic One: Oana Cociasu (Managing Partner), Corina Sofariu (Account Director), Ioana Vulcan (Strategy & Research Specialist).

Mullen: Silviu Antohe (Group Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Delia Mija (Senior Art Director), Ana Maria Ciobotaru (Senior Copywriter), Radu Adrian (AV Director).

Profero: Adelina Dobrin (Digital Account Mnanager), Larisa Tagarta (Project Manager).

 

***

 

Despre Zentiva Romania:

​

Zentiva Romania este parte a Grupului european Zentiva, unul dintre cei mai importanti producatori de medicamente generice din Europa. Grupul detine unitati de productie la Bucuresti, Praga si Ankleswar. Fabrica Zentiva din Romania functioneaza neintrerupt din 1962, de la fondarea sa. In prezent, Zentiva Romania este cel mai mare producator de generice cu prescriptie de pe plan local, in volume vandute.

​

Alaturi de echipa grupului Zentiva de peste 4500 de persoane si reteaua de 4 fabrici – inclusiv fabricile emblematice din Praga si Bucuresti – ne straduim sa fim campionii medicamentelor generice din Europa, pentru a sprijini mai bine nevoile zilnice de asistenta medicala ale oamenilor.

​

Credem ca sanatatea trebuie sa fie un drept si nu un privilegiu. Mai mult ca oricand, oamenii au nevoie de acces mai usor la medicamente de inalta calitate si la sanatate Lucram in parteneriat cu medicii, farmacistii, distribuitorii, autoritatile de reglementare si guvernamentale pentru a asigura solutiile de zi cu zi de care depindem cu totii.

www.zentiva.ro

​

Despre Medic One:

​

Medic One a fost infiintata in 1999 de Dr. Oana Cociasu, Veronica Savanciuc si alti parteneri, fiind prima agentie full service specializata in marketing si comunicare medicala din Romania. Medic One asigura servicii de consultanta, strategie, creatie si implementare de campanii integrate de comunicare medicala in offline si online, atat pentru piata locala cat si cea internationala. Campaniile si proiectele agentiei sunt multipremiate national si international, la festivaluri precum EMEA Sabre Awards, EFFIE, IAB Mixx Awards, ADC*Ro, PR Awards si Cristal Festival. Printre clientii agentiei se numara companii precum: Angelini, Astra Zeneca, Bayer, Berlin Chemie, Boehringer Ingelheim, BMS, Roche, Zentiva, Fundatia Renasterea, Crucea Rosie. Medic One este membra a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Mullen, Golin si Profero. Pentru mai multe informatii, vizitati www.medicone.ro

 

 

 

Despre Mullen:

​

De peste 25 de ani in Romania, Mullen este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza ca challenger al modului de operare traditional in procesul de creatie si adopta un model de lucru bazat pe integrare si perspectiva holistica asupra comunicarii.

Produsul creativ semnat Mullen este gandit mai degraba ca o solutie de business si nu doar de comunicare in parteneriatul cu clientii, prin gandire creativa, inovatie media si un customer journey care diferentiaza brandul clientilor nostri in peisajul intens competitional.

​

Mullen face parte din reteaua globala MullenLowe, una dintre cele mai mari retele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agentii in America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. In Romania, agentia face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piata.

Pentru mai multe informatii, vizitati romania.mullenlowe.com sau pagina de Facebook Mullen.

bottom of page